♥ ♥ ♥

the sky's the limit..

tak naprawdę o nic nie chodzi, tylko o to, żeby wystarczyło Ci czasu na życie..

22 kwietnia 2013

♪ Shontelle - Superwoman

kilka minut przed ósmą budzi mnie mój kłębek domagając się pieszczot. mimo wczesnej pory promienie słońca przyjemnie łaskoczą zaspane jeszcze oczy. z entuzjazmem otwieram szeroko okno, a świeże powietrze leniwie penetruje kolejne zakątki mieszkania. pachnie szczęściem. wiążąc koński ogon, delektuję się smakiem pierwszej tego dnia kawy. radośnie przeskakuję z nogi na nogę w rytm muzyki, podczas gdy kotka z zaciekawieniem obserwuje każdy mój krok. z rolkami w dłoni i radością w sercu zatrzaskuję drzwi.
zalew nowohucki o tej porze roku zachwyca pod każdym względem. drzewa nieśmiało wypuszczają pierwsze pąki, łabędzie czyszczą pióra, a woda jarzy się tysiącem odcieni błękitu i zieleni. na brzegu siedzą starsi panowie z wędkami w dłoniach, pijący herbatę z termosu i zagryzający kanapki przygotowane uprzednio z miłością i troską przez ich kobiety. słychać rozbawione głosy uczniów szukających ucieczki przed szkolnymi obowiązkami, a z dala od głównej alejki można dostrzec pierwsze muśnięcia palców i głębokie spojrzenia w oczy. wiosna sprzyja pozytywnym emocjom!

10 komentarzy:

  1. Można zazdrościć tego optymizmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. opisałaś to w taki sposób, że zobaczyłam tych panów, a te poranne promienie słońca ogrzały moje zimne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "a z dala od głównej alejki można dostrzec pierwsze muśnięcia palców i głębokie spojrzenia w oczy."
    Chcę tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj prawda. jak tylko słońce zawitało na dłużej, zrobiło się ciepło i przyjemnie, to chętniej się rano wstaje :)

    // już wróciłam. byłam zajęta odwracaniem swojego życia o 180 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlatego tak kocham tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny strasznie urokliwy obraz tu nakreśliłaś, bardzo mi się podoba.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. długo mnie tu nie było, a pozytywnych emocji nadal nie brakuje. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Az poczulam ten zapach wiosny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja na majówkę zjeżdżam do domu, ale dopiero 1. noc wcześniej będzie czas na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń