♥ ♥ ♥

the sky's the limit..

tak naprawdę o nic nie chodzi, tylko o to, żeby wystarczyło Ci czasu na życie..

27 listopada 2013

Rudimental - Free feat. Emeli Sandé

"Tryna find my place, some place.
I drink a little more than recommended
This world ain’t exactly what my heart expected
Tryna find my way someway.."
moje uzależnienie!


owinięta kocem, obserwuję parującą herbatę o smaku jabłka i cynamonu. podziwiam kształty tworzące się przed moimi oczami. ich ulotność, delikatność, płynność. dotykam dłonią przestrzeni i czuję przyjemne ciepło. smakując słodkiego płynu, wlewam do siebie całą efemeryczność, która znika jak mgiełka. daję sobie chwilę fizycznej przyjemności, rozkosznego oderwania. bez zbędnych rozważań, niemal bezceremonialnie zaczynam żyć nowym początkiem, zamykając nieodwracalnie za sobą drzwi. robię porządek na półkach życia, zamykając wczoraj w szufladach przeszłości. uczę się ponownie o tym opowiadać, szukam w sobie pokładów inspiracji, a w rzeczywistości- bodźców.  

7 komentarzy:

  1. Każdy koniec jest początkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepła herbata jest dobra na zakończenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze trzeba coś skończyć, żeby można było zacząć coś nowego (i lepszego - oby!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w tym szukaniu siebie na nowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno odnajdziesz siebie w tym wszystkim, potrzeba czasu i cierpliwości! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak idzie to porządkowanie?

    /Kurcze, właśnie nie. Ciągle nie mogę sobie darować tego, że nie złapałam go jakoś z prośbą o namiar czy coś - na usprawiedliwienie mam tylko to, że byłam chora, ciut nieprzytomna i dalej jestem nieśmiała strasznie. No ale...
    Chociaż ostatnio zauważyłam, że zdawanie się na przypadki dobrze mi wychodzi. Może jeszcze na niego trafię?
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest czasem za sobą pewne drzwi pozamykać :)

    OdpowiedzUsuń